Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΟΙ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΕΩΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩ

"ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ"

ΠΡΟ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 2 ] - [ 2008.02.13 16:00 ]

ΟΙ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΕΩΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ (!!!) ΟΙ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ (ΑΡΘΡΑ 134, 134Α, 135 Π.Κ.) ΜΕ ΔΙΑΡΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ (ΑΡΘΡΟ 187 Π.Κ.) ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΕΩΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΣΤΗΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 116 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΣΕΙ «ΝΟΜΟΤΥΠΟ» ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟNΟMΑΣΙΑ "ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ" ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΤΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΘΕΙ ΣΕ "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ"

http://www.isotita.gr

Η ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΕΣΤΙΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΥΣΣΩΔΗ ΜΑΝΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΑΦΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ "ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" (Κ.Ε.Θ.Ι.) ΟΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΦΑΝΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΑΡΣΗ ΤΗΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ)

http://www.kethi.gr

ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ Η ΥΠΟΧΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ (!!!) ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΕΝΑ "ΕΝΝΕΑΜΕΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ (!!!) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ "ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΝ ΣΙΩΠΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΑΠΩΤΕΡΟ ΔΟΛΙΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ

http://www.kethi.gr/greek/apofaseis/home.htm#4

5. ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ

Το 1982, στο αποκορύφωμα της δράσης του φεμινιστικού κινήματος και με τη θετική επίδραση ανάλογων θεσμών σε άλλες χώρες της ΕΟΚ, θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά θέση ειδικής συμβούλου για θέματα Ισότητας στον Πρωθυπουργό. Με το Ν. 1288/82 δημιουργήθηκε εννεαμελές Συμβούλιο Ισότητας των Δύο Φύλων (ένα συμβουλευτικό όργανο, το οποίο υπαγόταν απευθείας στον Πρωθυπουργό και λειτουργούσε σαν αυτοτελής υπηρεσιακή μονάδα του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβέρνησης. Ο Ν.1558/88 αναβάθμισε το Συμβούλιο αυτό σε Γενική Γραμματεία Ισότητας, η οποία υπάγεται σήμερα στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

Η Γενική Γραμματεία Ισότητας είναι αρμόδια για την προώθηση και πραγματοποίηση της νομικής και ουσιαστικής ισότητας των δύο φύλων σε όλους τους τομείς (πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, πολιτιστικό). Για το σκοπό αυτό προτείνει μέτρα που πρέπει να ληφθούν από την Πολιτεία, συνεργάζεται με διεθνείς οργανισμούς και άλλα κυβερνητικά όργανα, αναλαμβάνει δράσεις, εμπλέκεται σε διάφορα σώματα και παρέχει στοιχεία και πληροφόρηση.

Οι τρέχουσες προτεραιότητές της είναι εναρμονισμένες με την πρακτική και τις επεξεργασίες του Εθνικού Σχεδίου Απασχόλησης και το σχεδιασμό του 3ου Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, με τις νέες διατάξεις για την Ισότητα στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα ευρωπαϊκά κείμενα για την προώθηση των γυναικών στα κέντρα λήψης αποφάσεων και την πορεία της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την Ισότητα. Συνοψίζονται δε στους τομείς δράσης:

1. Ένταξη της Ισότητας σε όλες τις πολιτικές

2. Ενίσχυση των μηχανισμών προώθησης της Ισότητας

3. Εργασία - Απασχόληση

4. Ισόρροπη συμμετοχή στα Κέντρα Αποφάσεων

5. Βία κατά των γυναικών

6. Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Δημοσιότητα

Σε νομοθετικό επίπεδο η Γενική Γραμματεία Ισότητας προώθησε επίσης:

Την οργανωτική της αναβάθμιση με τη θεσμοθέτηση των 13 Περιφερειακών Επιτροπών Ισότητας (Ν.2839/2000, αρ.6, παρ.2) και

Τη σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής για την Ισότητα (Απόφαση Πρωθυπουργού Υ316/17.7.2000)

ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ Η ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΣΥΣΤΑΘΕΝΤΟΣ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΗΣ "ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" (Γ.Γ.Ι.) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Απόφαση Πρωθυπουργού Υ 316 (ΦΕΚ 870/17.7.2000)

"Σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής για την ισότητα των δύο φύλων "

άρθρο 1

Συνιστούμε Επιτροπή για την ισότητα των δύο φύλων, στην οποία συμμετέχουν:

1. Η Υπουργός Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης ως Πρόεδρος.

2. Ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας, ο αρμόδιος για τις Δημόσιες Επενδύσεις, την Περιφερειακή Πολιτική και την Ανάπτυξη.

3. Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, ο αρμόδιος για θέματα Εμπορίου.

4. Ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

5. Ο Υφυπουργός Γεωργίας, ο αρμόδιος για τη Φυσική Παραγωγή, τις Γεωργικές Εφαρμογές και την Έρευνα.

6. Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, ο αρμόδιος για θέματα Εργασίας.

7. Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, ο αρμόδιος για θέματα Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

8. Ο Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας, ο αρμόδιος για την Υγεία.

9. Ο Υφυπουργός Υγείας και Πρόνοιας, ο αρμόδιος για την Πρόνοια.

10.Ο Υφυπουργός Τύπου και ΜΜΕ και

11.Η Γενική Γραμματέας Ισότητας.

ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΤΗ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ "....Σύμφωνα με την Εθνική Έκθεση για την εφαρμογή της Πλατφόρμας Δράσης του Πεκίνου (Ιούνιος 1999)...." ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ «ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΡΑΣΗΣ» ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ (!!!) (???) ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

http://www.kethi.gr/greek/apofaseis/home.htm#5

6. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΔΡΑΣΕΙΣ

Στο Εθνικό Πρόγραμμα Δράσης για την Ισότητα των Φύλων (2001-2006) βασικός κεντρικός στόχος είναι «ο εκσυγχρονισμός του κοινωνικού προτύπου με σκοπό την αξιοποίηση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού, ανεξαρτήτως φύλου, και την εξάλειψη κάθε μορφής διακρίσεων κατά των γυναικών».

Σύμφωνα με την Εθνική Έκθεση για την εφαρμογή της Πλατφόρμας Δράσης του Πεκίνου (Ιούνιος 1999), η Γενική Γραμματεία Ισότητας έχει σχεδιάσει και υλοποιεί θετικές δράσεις και μέτρα:

ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΓΕΝΝΩΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΧΕΦΡΟΝΑ ΝΟΗΜΟΝΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΙΝΑΙ:

ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ "ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ" ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΩΣ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΑΞΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΑΡΘΡΑ 134, 134Α, 135 Π.Κ.) ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΞΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΩΣ ΔΡΩΝΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΣΑΝΔΡΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΩΜΑΤΕΙΑ-ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥΣ (ΑΡΘΡΟ 187 Π.Κ.);

ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ "ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ" ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ) ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΩΣ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΑΞΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΑΡΘΡΑ 134, 134Α, 135 Π.Κ.) ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΞΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΩΣ ΔΡΩΝΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΣΑΝΔΡΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΩΜΑΤΕΙΑ-ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥΣ (ΑΡΘΡΟ 187 Π.Κ.);

ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ "ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ" ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ (ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΚΛΠ) ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΩΣ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΑΞΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΑΡΘΡΑ 134, 134Α, 135 Π.Κ.) ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΞΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΩΣ ΔΡΩΝΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΩΝ ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΣΑΝΔΡΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΩΜΑΤΕΙΑ-ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥΣ (ΑΡΘΡΟ 187 Π.Κ.);

ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ "ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" (Κ.Ε.Θ.Ι.) ΚΑΙ ΤΗΣ "ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" (Γ.Γ.Ι.) ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ

http://www.isotita.gr

http://www.kethi.gr

http://www.kethi.gr/greek/apofaseis/home.htm

http://www.kethi.gr/greek/apofaseis/home.htm#4

Ν.2839/2000, αρ.6, παρ.2

Απόφαση Πρωθυπουργού Υ316/17.7.2000

http://www.kethi.gr/greek/organoseis/index.htm

http://www.kethi.gr/greek/organoseis/organoseis.htm

http://www.kethi.gr/greek/organoseis/synaiterismoi.htm

Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Η ΨΗΦΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ): ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ: ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΙΣΟΡΡΟΠΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-ΔΡΑΣΕΙΣ

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

"ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ 1952-2000" ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΜΑΡΤΙΟΣ 2000

ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ

ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Προσβολές του πολιτεύματος

Άρθρο 134. -Εσχάτη προδοσία.

Τιμωρείται με την ποινή της ισόβιας ή πρόσκαιρης κάθειρξης:

Α) όποιος αποπειράται να αποστερήσει με οποιονδήποτε τρόπο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα"

Β) όποιος αποπειράται με σωματική βία ή με απειλές σωματικής βίας:

α) να παρεμποδίσει κάποιον απ' αυτούς από την άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του ή να τον εξαναγκάσει να επιχειρήσει πράξη που απορρέει από αυτή την εξουσία και

β) να μεταβάλλει το πολίτευμα του Κράτους.

2. Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου:

α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού.

β) επιχειρεί με τα μέσα που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο και με τρόπο πρόσφορο να διαταράξει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας που τους παρέχει το Σύνταγμα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις που απορρέουν από την εξουσία αυτή'

Υ) ασκεί ή άσκησε την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέβαλε με τους τρόπους και με τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.

3. Όποιος αποπειράται να θανατώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή εκείνον που ασκεί την προεδρική εξουσία τιμωρείται με θάνατο ή ισόβια κάθειρξη.

Άρθρο 134Α. -Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του Πολιτεύματος.

Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται στο πλαίσιο του προηγούμενου άρθρου:

α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με εκλογή

β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες, ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικό χρονικό πλαίσια'

Υ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης.

δ) η αρχή του πολυκομματισμού'

ε) η αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα.

στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους νόμους'

ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης' και

η) η γενική αρχή και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.

Άρθρο 135. -Προπαρασκευαστικές πράξεις εσχάτης προδοσίας.

1. Όποιος δημόσια ή με τη διάδοση εγγράφων, εικόνων ή παραστάσεων προκαλεί με πρόθεση ή προσπαθεί να διεγείρει άλλους στο να επιχειρήσουν πράξεις από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 134 τιμωρείται με κάθειρξη.

2. Όποιος συνωμοτεί με άλλον με σκοπό να εκτελέσουν πράξη από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 134 ή με συνεννοήσεις με ξένη κυβέρνηση προπαρασκευάζει την εκτέλεση μιας απ' αυτές τις πράξεις, τιμωρείται με κάθειρξη.

3. Οποιαδήποτε άλλη προπαρασκευαστική ενέργεια με πρόθεση μιας από τις αναφερόμενες στο άρθρο 134 πράξεις τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών.

4. Συνωμοσία υπάρχει όταν δύο ή περισσότεροι συναποφασίσουν να τελέσουν πράξη εσχάτης προδοσίας ή αναλάβουν αμοιβαία υποχρέωση να τελέσουν τέτοια πράξη.

Άρθρο 187. Εγκληματική οργάνωση.

1. Με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών τιμωρείται όποιος συγκροτεί ή εντάσσεται ως μέλος σε δομημένη και με διαρκή δράση ομάδα από τρία ή περισσότερα πρόσωπα (οργάνωση) και επιδιώκει τη διάπραξη περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται στα άρθρα 207 (παραχάραξη), 208 (κυκλοφορία παραχαραγμένων νομισμάτων), 216 (πλαστογραφία), 218 (πλαστογραφία και κατάχρηση ενσήμων), 242 (ψευδής βεβαίωση, νόθευση), 264 (εμπρησμός), 265 (εμπρησμός σε δάση), 268 (πλημμύρα), 270 (έκρηξη), 272 (παραβάσεις σχετικές με τις εκρηκτικές ύλες), 277 (πρόκληση ναυαγίου), 279 (δηλητηρίαση πηγών και τροφίμων), 291 (διατάραξη της ασφάλειας σιδηροδρόμων, πλοίων και αεροσκαφών), 299 (ανθρωποκτονία με πρόθεση), 310 (βαριά σωματική βλάβη), 322 (αρπαγή), 323 (εμπόριο δούλων), 323Α (εμπορία ανθρώπων), 324 (αρπαγή ανηλίκων), 327 (ακούσια απαγωγή), 336 (βιασμός), 338 (κατάχρηση σε ασέλγεια), 339 (αποπλάνηση παιδιών), 348Α (πορνογραφία ανηλίκων), 351 (σωματεμπορία), 351Α (ασέλγεια με ανήλικο έναντι αμοιβής), 374 (διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής), 375 (υπεξαίρεση), 380 (ληστεία), 385 (εκβίαση), 386 (απάτη), 386Α (απάτη με υπολογιστή), 404 (τοκογλυφία), όπως επίσης περισσότερων κακουργημάτων που προβλέπονται στη νομοθεσία περί ναρκωτικών, ό­πλων, εκρηκτικών υλών και προστασίας από υλικά που εκπέμπουν επιβλαβείς για τον άνθρωπο ακτινοβολίες.

2. Όποιος με απειλή ή χρήση βίας κατά δικαστικών λειτουργών, ανακριτικών ή δικαστικών υπαλλήλων, μαρτύρων, πραγματογνωμόνων και διερμηνέων ή με δωροδοκία των ίδιων προσώπων επιχειρεί να ματαιώσει την αποκάλυψη ή δίωξη και τιμωρία των πράξεων της προηγούμενης παραγράφου τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους.

3. Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της παραγράφου 1, ενώνεται με άλλον για να διαπράξει κακούργημα (συμμορία), τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών. Με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών τιμωρείται ο υπαίτιος, αν η κατά το προηγούμενο εδάφιο ένωση έγινε για τη διάπραξη πλημμελήματος το οποίο τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και με το οποίο επιδιώκεται οικονομικό ή άλλο υλικό όφελος ή η προσβολή της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας ή της γενετήσιας ελευθερία.

4. Η κατασκευή, προμήθεια ή κατοχή όπλων, εκρηκτικών υλών και χημικών ή βιολογικών υλικών ή υλικών που εκπέμπουν επιβλαβείς για τον άνθρωπο ακτινοβολίες προς εξυπηρέτηση των σκοπών της οργάνωσης της παραγράφου 1 ή της συμμορίας της παραγράφου 3 ή η επιδίωξη οικονομικού ή άλλου υλικού οφέλους των μελών τους συνιστούν επιβαρυντικές περιστάσεις. Η μη τέλεση οποιουδήποτε από τα επιδιωκόμενα εγκλήματα των παραγράφων 1 και 3 συνιστά ελαφρυντική περίσταση, Η απλή ψυχική συνέργεια στα εγκλήματα της συγκρότησης ή συμμετοχής κατά την παράγραφο 1 ή της συμμορίας κατά την παράγραφο 3 δεν τιμωρείται, εφόσον τα μέλη της οργάνωσης ή συμμορίας δεν επιδιώκουν οικονομικό ή άλλο υλικό όφελος.

5. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου εφαρμόζονται και όταν οι προβλεπόμενες σε αυτό αξιόποινες πράξεις τελέσθηκαν στην αλλοδαπή από ημεδαπό ή στρέφονταν κατά Έλληνα πολίτη ή κατά νομικού προσώπου που εδρεύει στην ημεδαπή ή κατά του Ελληνικού κράτους, ακόμη και αν αυτές δεν είναι αξιόποινες κατά τους νόμους της χώρας στην οποία τελέσθηκαν.

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ

Το Ελληνικό Σύνταγμα

http://www.pa-sy-a.gr/epiloges/gnwsh/hlektronikh_biblioqhkh/nomika_bilia_kai_keimena/to_syntagma/to_syntagma.htm

MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα

'Αρθρο 4 - (Ισότητα των Ελλήνων)

1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.

2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

3. Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Eπιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνο σε περίπτωση που κάποιος απέκτησε εκούσια άλλη ιθαγένεια ή που ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη προς τα εθνικά συμφέροντα, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.

4. Mόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους.

5. Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.

6. Kάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.

7. Tίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.

MEPOΣ TETAPTO - Eιδικές τελικές και μεταβατικές διατάξεις

TMHMA Γ΄ - Mεταβατικές διατάξεις

'Αρθρο 116 - (Ισχύς διατάξεων αντίθετων με το άρθρο 4 παρ.2 και 22 παρ.1)

1. Διατάξεις υφιστάμενες που είναι αντίθετες προς το άρθρο 4 παράγραφος 2 εξακολουθούν να ισχύουν ώσπου να καταργηθούν με νόμο, το αργότερο έως την 31 Δεκεμβρίου 1982.

2. ** Δεν αποτελεί διάκριση λόγω φύλου η λήψη θετικών μέτρων για την προώθηση της ισότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Το Κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών.

3. Kανονιστικές υπουργικές αποφάσεις, καθώς και διατάξεις συλλογικών συμβάσεων ή διαιτητικών αποφάσεων για τη ρύθμιση αμοιβής της εργασίας που είναι αντίθετες προς τις διατάξεις του άρθρου 22 παράγραφος 1 εξακολουθούν να ισχύουν έως την αντικατάστασή τους, που συντελείται το αργότερο μέσα σε τρία έτη από την έναρξη της ισχύος του Συντάγματος.